W dzisiejszym świecie powodzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej – szczególnie nowo otwartej – zależy w dużym stopniu od jej dobrej promocji. Nawet tak popularne biura jak architekt szczecin, muszą polegać na reklamie, by klienci wiedzieli o ich istnieniu oraz oferowanych usługach.
Duże i zasobne w fundusze biura architektoniczne, najczęściej wynajmują profesjonalne agencje reklamowe do prowadzenia szeroko zakrojonej kampanii na ich rzecz. Mniejszych jednostek, takich jak architekt szczecin, zwyczajnie nie stać na tak znaczny wydatek i polegać muszą one na innych metodach.
Dobrym sposobem reklamy, która jednocześnie nie kosztuje zbyt wiele, jest zamieszczenie informacji o projektancie w obrębie prowadzonej budowy lub już gotowego obiektu – wielu właścicieli chętnie zgodzi się na takie rozwiązanie, w zamian za upusty za plan czy inne usługi świadczone na jego rzecz przez biuro. Także reklama internetowa ma duży zasięg, a wiąże się ze stosunkowo niskimi kosztami, w porównaniu do formy tradycyjnej. Architekt szczecin, ze względu na niewielkie rozmiary biura, skupia swoją działalność promocyjną głównie na rynku lokalnym.